Ulsan Holding

Kalite Politikalarımız

Kalite Politikalarımız

ULSAN Holding olarak vizyon ve misyon hedefleri doğrultusunda kurum olarak benimsediğimiz Kalite Politikamızı şöyle sıralayabiliriz:

1.Müşteri odaklı:
Müşterilerin göstergeleri ve gereksinimleri konusunda uyumlu olmak ve uygulanabilir gereksinimleri karşılamak. Ayrıca kalite performansına yönelik müşterilerimizle düzenli iletişim kurarak, fikir ve endişeleri hızlıca yanıtlamak ve memnuniyeti artırmaya odaklanmak.

2.Yönetim:
Kalite yönetim sistemi için gerekli olan kaynakları sağlamak ve bu sistemin etkin bir şekilde işlemesi için sorumluluğu üstlenmek, kalite sorunlarını tespit eden personeli desteklemek ve risk bazlı düşünmeye teşvik etmek.

3.Yetkilendirme:
Projelerde iş programı ve maliyet endişesiyle kaliteden ödün vermeden, kaliteli ile ilgili endişeleri raporlama ve geri bildirim vermeye yönelik personeli teşvik etmek.

4.Süreçler:
Kalite yönetim sürecini devamlı olarak iyileştirmek ve bu kapsamda etkili süreç, eğitim ve prosedürler gerçekleştirmek. Kültür ile bir bütünleşmiş süreçlere uyum sağlayarak prosedürleri zamanında uygulamak.

5.Açık Ortam:
Sorgulayıcı davranış sergileyerek, sorunları şeffaf bir yaklaşımla ele almak ve kaliteye yönelik herhangi bir kuşku olması durumunda işi durdurmaya teşvik etmek.

6.İzleme:
Kalite göstergelerini denetlemek, sorunları kararlılıkla araştırıp raporlamak ve problemleri zamanında çözmek.

7.Sürdürebilirlik:
ULSAN şirketinin kurumsal bilgilerini koruyup, sürdürmek ve varlıklarına değer verip, korumak. Kurumun kültürünü devam ettirirken şirketin yetkinlik ve kariyer gelişimini teşvik etmek. Ayrıca kalite yönetim sistemini etkileyebilecek risk ve fırsatları tespit etmek.