Dünya genelinde başta inşaat, maden olmak üzere enerji, savunma ve medyada dahil beş farklı sektörde verdiği hizmette;
ULSAN Holding olarak; müşterilerimiz, çalışanlarımız, iş ortaklarımız, taşeronlarımız, tedarikçilerimiz ve diğer tüm paydaşlarımız ile sıkı bir işbirliği içerisinde hareket ederek yaptığı çalışmalarda mükemmelliği ve değer katmayı hedeflemektedir. Bu kapsamda, çalışanlarımızı her alanda destekleyerek, kaliteyi yer aldığımız alanlarda yaymayı başardık.
ULSAN Holding olarak kurmuş olduğumuz sistemler ve diğer tüm fonksiyonlarımızla kalite etkinliğinde devamlı olarak geliştirmeyi taahhüt ediyoruz.
Risk Yönetimi
- ULSAN olarak yer aldığımız sektörlerde risk bazlı düşünme yaklaşımını, sürekli olarak teşvik ediyoruz. Bu kapsamda risk yönetiminin uygulanması, temel prensiplerin ve yöntemlerin belirlenmesi, kurumsal kültürde devamlı olarak ilerletilmesini güvence altına almak için şirket bünyesinde gerekli prosedürler düzenlenmiştir.
- Çalışmaların bütün süreçlerinde kaliteye yönelik riskler analiz edilip değerlendiriliyor. Bunun yanı sıra risk tanımlamaları, risk dağılımı ve risk azaltama politikaları yapısına göre ilgili risk hususları ele alınıp koordineli bir şekilde süreç yönetilmektedir.
Müşteri Memnuniyeti
- ULSAN Holding ilk önceliği müşteri odaklılığı ve geri bildirimdir. Bu politika ile ULSAN, müşteri memnuniyetini sağlayıp, müşteriler ile sürdürülebilir bağlar kurmayı amaç edinir.
- ULSAN Holding olarak müşterilerimizin beklenti ve görüşlerini daha kontratı imzalamadan başlar ve proje ihtiyaçları ile söz konusu ihtiyaçların sağlanıp sağlanmadığının takibini mümkün kılacak göstergeleri müşterilerimizle belirlemekteyiz.
- Yapmış olduğumuz projelerde, işleyiş sürecinde ve tesliminde kaliteye yönelik müşterilerimizin aklında en ufak bir soru işareti kalmaması için çalışma süresince ortaya konulan kalite performansına yönelik müşterilerimize düzenli olarak bilgi akışı sağlamaktayız.
- Müşteri odaklı anlayışımız kapsamında ULSAN, proje bitiminden sonra “müşteri memnuniyeti anketleri” uygulaması ile aldığı geri bildirimleri; süreç performansının iyileştirilmesi, aksiyon planlarının oluşturulması ve sistem güncelleme aşamalarında önemli bir veri olarak görmektedir.